Coaching & training
in het callcenter

Wesley Sneijder is een van de beste voetballers ter wereld. Toch traint hij twee keer per dag en wordt hij dagelijks gecoacht door professionals om zijn individuele vaardigheden nog beter toe te kunnen passen. Natuurlijk wilt u ook uw toppers op het callcenter, helpdesk of klantenservice continu trainen in de toepassing van hun vaardigheden.


Daarom bieden wij u een overzicht aan van de meest succesvolle callcenter trainingen, coachingsprogramma's en workshops!

 

Bekijk hier het aanbod...

Over Coaching & Training

EFFA Klantcontact Training

Smile when you Dial®! Effa traint uw klantcontact medewerkers positief te communiceren.

EarlyBridge Training

Effectieve trainingen voor professioneel klantcontact

Bekijk hier het trainingsaanbod van Bouthoorn Tele-Training.

Het communicatiemodel
‘De Roos van Leary’

Nu eindelijk in een korte cursusfilm beschikbaar.

Een schot in de roos!

Hulpmiddelen voor effectief klantcontact

Callcenter TeamcoachingVakbekwaam in klantcontact

Het verbeteren van de prestaties van callcenter medewerkers en team manageres.