Coaching & training
in het callcenter

Wesley Sneijder is een van de beste voetballers ter wereld. Toch traint hij twee keer per dag en wordt hij dagelijks gecoacht door professionals om zijn individuele vaardigheden nog beter toe te kunnen passen. Natuurlijk wilt u ook uw toppers op het callcenter, helpdesk of klantenservice continu trainen in de toepassing van hun vaardigheden.


Daarom bieden wij u een overzicht aan van de meest succesvolle callcenter trainingen, coachingsprogramma's en workshops!

 

Bekijk hier het aanbod...

Over Coaching & Training

Coach jezelf naar succes workshopKlantgericht communiceren

Training voor mensen die veelvuldig telefonisch klantcontact hebben.

EFFA Klantcontact Training

Een schot in de roos!

Hulpmiddelen voor Effectief klantcontact

Het communicatiemodel
‘De Roos van Leary’

Nu eindelijk in een korte cursusfilm beschikbaar.

Training Diversiteitsmanagement

Leren omgaan met de diversiteit binnen de organisatie door de training Diversiteitsmanagement.

Callcenter TeamcoachingVakbekwaam in klantcontact

Het verbeteren van de prestaties van callcenter medewerkers en team manageres.