Winnaar Customer Contact Manager Award 2014

Frank Rademakers - PGGM is CC Manager v.h. Jaar 2014!

Geplaatst op 5 juni 2014

Frank Rademakers, manager Klantcontactorganisatie PGGM, is uitgeroepen tot Customer Contact Manager van het Jaar 2014. Volgens de vakjury is de ideale manager iemand met visie en deze ook weet om te zetten naar de praktijk. De manager die medewerkers en klanten stimuleert en gebruik weet te maken van de informatie die dat oplevert.

De winnaar is een bruggenbouwer en legt zinvolle verbindingen binnen de organisatie en weet ook externe contacten te behartigen. Een ware ambassadeur! Bij de uitreiking gaf de jury aan onder de indruk te zijn van de duidelijke en gestructureerde richting die Rademakers heeft gekozen en waarmaakt.

Klantreis

‘Frank verdiept zich in de belevingswereld van de klant. Dit weet hij zo te vertalen dat medewerkers weten welke communicatiestijl past bij de klant met wie zij contact hebben’, licht juryvoorzitter Simone van den Berge, toe. ‘In de context van een pensioenfonds, landelijke regelgeving, een slecht imago en geen keuzevrijheid voor klanten, snapt Frank heel goed dat het draait om dienstverlening en het vermogen in te spelen op de reis die de klant doormaakt . 'Het mooiste resultaat is dat klanten nog net zo tevreden zijn, terwijl er een behoorlijke kostenverlaging is gerealiseerd.’

Het klantcontact professionaliseren?