Stel je vraag Tender selectie advies 

Waarom is Omnichannel Klantcontact zo belangrijk?

Klantcontact is koning. Lees hier hoe je de rode loper kunt uitrollen voor je klanten. Waarom is Omnichannel Klantcontact zo belangrijk?

Patch Marketing opnieuw gecertificeerd voor ISO 18295

Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten. Patch Marketing opnieuw gecertificeerd voor ISO 18295

Een nieuwe callcenter CAO

Lees hier meer over de CAO voor Facilitaire Contactcenters Een nieuwe callcenter CAO

Is 24/7 klantenservice voor jouw bedrijf belangrijk?

Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten. Is 24/7 klantenservice voor jouw bedrijf belangrijk?

Vodafone Storm vernieuwt klantcontact bij 44 gemeenten

Ontdek hoe Vodafone Storm klantcontact voor 44 gemeenten verbetert via het GT Connect 2-project. Vodafone Storm vernieuwt klantcontact bij 44 gemeenten

De beste contact centers van Nederland,
wij maken het u graag gemakkelijk.

Fullservice contact center

Ad Hoc

Call-IT International B.V.

In- en outbound klantcontact

Volledig WFT gecertificeerd

Contact Planet International

Make contact work

ContactWorx

Veelzijdig klantcontact op maat

CrossOver Consultancy

Veelzijdig contact center

IPG Nederland B.V.

Multichannel contact center

Patch Marketing B.V.

Outbound telemarketing bureau

Rodeche Acquisitiediensten

Hét telemarketingbureau in Haarlem

SalesQ